U Centar za sport i rekreaciju opredjeljuje se za sljedeću politiku kvaliteta: Usmjerenost na potrebe kupca i zadovoljstvo kupca izvršenim poslom su najvažnije vrijednosti prema kojima ustanova mjeri i određuje svoju ukupnu uspješnost. |
Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, trajno se obavezujemo: |
– Zapošljavati stručno i ambiciozno osoblje koje će imati mogućnosti i obaveze stalno se razvijati i usavršavati; |
– Pribavljati najsavremenije tehnološke, informatičke i komunikacijske resurse te ostalu opremu, infrastrukturu i okruženje za ugodan rad; |
– Njegovati i razvijati partnerske odnose s dobavljačima; |
– Nuditi kupcima optimalna i cjelovita rješenja; |
– Realizirati rješenja koja u cijelosti podržavaju zahtjeve i potrebe kupaca; |
– Primjenjivati i poboljšavati djelotvornost sistema upravljanja kvalitetom zasnovanog na zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001 i težiti nadilaženju nivoa tih zahtjeva i |
– Postavljati ambiciozne, mjerljive i ostvarive ciljeve kvaliteta. |